Marketingterv


Elkezdeni egy könyvet nem ugyanaz, mint elindítani. Míg az előbbi egy független tevékenység, amibe örömmel vetik bele magukat a szerzők, addig utóbbi tervezéssel, adminisztrációval, szervezéssel és gondos felügyelettel jár. De miért szükséges az a rengeteg plusz munka? 

Miért nem érdemes elindítanod a könyved értékesítését? Mert marketing terv nélkül nehezebb költséghatékonyan promózni, kevesebb olvasót és követőt érhetsz el, összességében kevesebb emberhez jutsz el. A marketingtervre érdemes úgy tekinteni, mint egy ellenőrző listára, ami szépen végigmegy a könyv teljes életútján. Az a célja, hogy segítsen összepontosítani a végső célra, hogy minél több emberhez jusson el a könyv.

A tervezés során meghatározzuk a könyved célcsoportját, elemezzük az erősségeit és megvizsgáljuk, hogy milyen jellegű közösségi média kampányt érdemes bevetni a promócióhoz, illetve  milyen alternatív értékesítési csatornát kell kiszemelnie az írónak. 

79000 Ft
Megrendelem
Készítette Publio Kiadó Kft. Üzemelteti: Publio Kiadó Kft. 2016